Friday, February 18, 2011

orang bijak..

assalamualaikum...

kali ini, aku ingin bercerita tentang rakyat Malaysia yang bijak..ehehehe..
jangan tidak percaya jika anda melihat kereta limousine "versi Malaysia"..

semalam, selepas balik dari kerja..
aku terus bergerak ke "bus stand" seperti biasa..
tetapi kali ini, bas yang biasa aku naiki lambat sampai..
aku pun duduk meninjau-ninjau, serta melihat-lihat gelagat manusia di sana serta mengagumi keindahan alam yang sangat tenang pada petang itu.. 
sedang aku melihat gelagat-gelagat manusia..
tiba-tiba, mataku terpaku apabila melihat kereta iswara yang istimewa..
ya, bagiku kereta tersebut sangat istimewa kerana mempunyai 3 pintu..
waw, sebijik macam limousine..
hatiku berdetik..pandai juga orang-orang kita nie..
mengubahsuai kereta Malaysia menjadi "ala-ala barat"..
kalau ramai rakyat Malaysia seperti ini, makin majulah negara kita ini..

itulah yang ingin aku kongsi..
unikkan??..











ini adalah contoh kereta seprti yang aku lihat..
sama sangat-sangat, cuma warna kereta yang aku lihat tu warna hitam..





  





ini pula, kereta limousine yang sebenar..
sama kan??

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 comments:

Post a Comment